Praktická ukázka kompletně přepracovaného rozhraní nové verze ServiceDesku. Jak rychle nastavit katalog služeb a efektivní workflow pro vaše ITSM procesy.
Jak získat:
- Snadno definovatelný katalog služeb
- Kompletní ITIL Ready řešení integrující Asset Management a CMDB
- Přesnou evidenci hlášených servisních požadavků.
- Sledování kapacit a zatížení týmu řešitelů.
- Efektivitu a přehled o časové náročnosti jednotlivých servisních případů.
- Znalostní databáze již řešených požadavků
- Statistiku uživatelů z pohledu četnosti servisních zásahů
Kontaktujte nás
AuditPro centrum
Boleslavská 199,
293 06 Kosmonosy
Tel.: +420 326 711 711
Fax: +420 326 711 742
Email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
ITIL certifikace
AuditPro bylo certifikováno mezinárodní certifikační autoritou Pink Elephant na použití v rámci nejvíce využívaných ITIL procesů.